Levertijd 
Op werkdagen geldt: voor 12u besteld = dezelfde dag verzonden indien de producten op voorraad zijn!

Producten worden pas verzonden, nadat de betaling door ons is ontvangen. Op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, gaat de levertijd van het product in. Voor een aantal producten geldt een langere levertijd. De betreffende levertijd van het product staat altijd bij het product vermeld. Voor producten met een langere levertijd is het dan ook niet mogelijk om een bezorgdatum of een PostNL afhaalpunt te selecteren. De bezorging van bestellingen verloopt binnen Nederland doorgaans via PostNL en naar België via Bpost.

Wij doen ons best om alle bestellingen conform afspraak te leveren. De levertijden van PostNL blijven indicatief en vallen buiten onze invloed.

Daarnaast kunt u kiezen uit onderstaande bezorgopties:
Bezorging thuis of op het werk (binnen Nederland kunt u een bezorgdag en tijdvak kiezen)
Ophalen bij een PostNL locatie (alleen mogelijk in Nederland)



Track&Trace
Zodra wij uw pakket bij het verzendpunt hebben afgeleverd, ontvangt u direct per mail een Track & Trace-code waarmee u de status van uw bestelling op de voet kunt volgen.

Bezorging
Door de bezorger wordt u altijd vooraf geïnformeerd over de dag en het tijdsvenster van de levering van uw pakket. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag. Doorgaans proberen zij uw pakket eerst twee keer aan te bieden.

Ben je niet thuis?
Als u op het moment van bezorgen niet thuis bent en het pakket niet door de brievenbus past, biedt PostNL het pakket aan bij uw buren. U krijgt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd.

Als uw buren ook niet thuis zijn, dan laat PostNL een ‘niet thuis’ kaart. Hierop staat wanneer de bezorger opnieuw langskomt of u kunt zelf kiezen waar en wanneer het pakket opnieuw bij u wordt bezorgd.

Verzendkosten
Voor bestellingen onder de € 100,- worden verzendkosten in rekening gebracht. De hoogte van de verzendkosten bedraagt voor Nederland € 7,25 en voor België en Duitsland € 19,50 per bestelling. Voor bestellingen boven de € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen, wat nu?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging. Geen e-mail ontvangen? Check in dit geval uw spam even. Het kan zijn dat het opgegeven e-mailadres niet correct is. Klopt dit wél, neem dan s.v.p. even contact met ons op. Wij helpen u graag!

 

© 2020 Living & More | sitemap | rss